Konto TAK ! - Nowe konto osobiste już w naszym banku !

Konto TAK ! - Nowe konto osobiste już w naszym banku !

Od 15 listopada 2019 roku udostępniamy klientom naszego Banku nową ofertę – konto osobiste o nazwie „Konto TAK !”. 

Konto TAK! to rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, który zastępuje dobrze znane w ostatnich latach „Konto Za Złotówkę”. To idealne uzupełnienie oferty płatności mobilnych, z których klienci Banków Spółdzielczych SGB mogą korzystać już od kilku miesięcy. 

Najnowszy produkt SGB to oferta działająca zgodnie z zasadą 3x1: 

  • 1 zł za prowadzenie konta, bez żadnych warunków; 
  • 1 transakcja miesięcznie zwalnia z opłaty za nowoczesną kartę debetową; 
  • 1 zł za wypłaty z innych niż należące do Grupy SGB bankomatów w Polsce 

W pakiecie usług klienci naszego Banku Spółdzielczego otrzymują także dodatkowe benefity od partnerów SGB – kartę Mastercard z programem lojalnościowym „Bezcenne Chwile” lub kartę VISA z programem „Visa Oferty”. Konto TAK zapewnia również bezpłatny dostęp do bankowości internetowej, w tym do płatności mobilnych BLIK, Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay.

Nowy produkt SGB oznacza również nowe wrażenia wizualne, związane z designerskim, pionowym projektem karty płatniczej, której posiadanie wyróżniać będzie klientów Banków Spółdzielczych.

W naszym Banku rzeczywiście, tak jak obiecywaliśmy w kampanii telewizyjnej, „Mamy wszystko”… – mówi Marek Mrówczyński, prezes zarządu Banku Spółdzielczego w Kruszwicy. Klienci mogą u nas znaleźć wszystkie rodzaje usług, dostępnych jeszcze niedawno wyłącznie w bankowości komercyjnej. 

Od atrakcyjnego konta bankowego za złotówkę, przez dostęp do programów lojalnościowych naszych partnerów aż do wiodących płatności mobilnych, których bogactwo wyróżnia nas na krajowym rynku usług bankowych. W ten sposób dołączamy do grona instytucji finansowych, które oferują klientom pełen zestaw technologicznych nowości i jednocześnie obsługę opartą na bezpośrednich, przyjaznych relacjach. 

Spółdzielcza Grupa Bankowa, której nasz Bank jest członkiem, planuje, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, wdrożenie nowej aplikacji mobilnej, która zastąpi „Portfel SGB”. Jej wdrożenie przewidziano na drugi kwartał 2020 roku. Wcześniej można się spodziewać udostępnienia jeszcze jednej płatności mobilnej – Fitbit Pay.

Więcej informacji na temat nowego produktu „Konto TAK!” – można uzyskać telefonicznie: 52 3 548 431 lub w placówkach Banku. 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem